Hi, ik ben teun
een brand designer met een passie voor brand manuals
Met mijn branding studio ben ik gespecialiseerd in het ontwerpen voor merken met een merkhandleiding. Heeft jouw merk nog geen brand manual? Dan stellen we er samen een op.
Branding Services
Brand Manuals
Professionaliseer de organisatiebrede merkuitdraging waardoor de uitstraling van je bedrijf verbetert en je merk stijgt in aanzien.
Rebranding
Ben je niet tevreden over de uitstraling van jouw bedrijf? Met een rebrand zorg ik dat jouw merk de reputatie opbouwt die het verdient.
Digital product design
Als ervaren digital designer ontwerp ik een gebruiksvriendelijke interface voor jouw website, app, dashboard of back-end systeem.
Print design
Heb je een ontwerp nodig voor een fysiek touchpoint? Ik help je bij het ontwerp. Van een brochure tot vrachtwagen bestickering, voor alle print opdrachten kun je bij mij terecht.
Presentatie template
Kunnen de slides binnen jouw organisatie wel een upgrade gebruiken? Laat mij een template ontwerpen voor jouw merk zodat iedereen in dezelfde stijl presenteren.
Slide deck design
Indruk maken met een presentatie? Op basis van jouw input ontwerp ik een slide deck. Volledig in de huisstijl van jouw merk of het merk waar je voor presenteert.
Waarom brand manuals only?
Zonder handleiding die uitlegt hoe je merk correct gebruikt moet worden, laat je je organisatie geen andere keus dan er hun eigen invulling aan te geven. Dit resulteert altijd in onsamenhangende communicatie richting de klant en een inconsistente uitstraling die je reputatie er niet sterker op maakt.
Als designer wil ik dat mijn werk de reputatie van mijn klanten maximaal versterkt. Dat kan alleen aan de hand van strategie, regels, richtlijnen en voorbeelden.
Daarom ontwerp ik exclusief voor bedrijven met merkhandleidingen en ik ze opstel voor bedrijven die er nog geen een hebben.
Uitgelichte projecten
Wat anderen over mij zeggen
Het verhaal achter Tribelines
In mijn tijd als corporate designer ervaarde ik vaak veel frictie tussen creatievelingen en zakelijke stakeholders. We zaten vaak niet op dezelfde lijn en er waren talloze meetings nodig om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Dit ging altijd ten koste van het eindresultaat en dat frustreerde me telkens weer.
In 2020 las ik het boek ‘The Brand Gap’ van Marty Neumeier. Voor mij was de belangrijkste les uit dat boek dat alle strategieën binnen een bedrijf in het verlengde moeten liggen van de merkstrategie. Het doel moet altijd zijn: zorgen dat je ideale klant meer van je merk in hun leven wilt, daarvoor bereid is meer te betalen en altijd weer bij je terug komt.